Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Stron:
- 272
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi
Bądź zawsze w centrum uwagi i zjednuj sobie ludzi!
Sztuka utrzymywania dobrych relacji międzyludzkich jest absolutnie najważniejszą umiejętnością we współczesnym świecie. Ważniejszą niż talent, ciężka praca, wizjonerskie pomysły, przełomowe koncepcje czy inne elementy życia zawodowego oraz prywatnego. Ważniejszą niż dobre chęci i brak skrupułów. Z pewnością jednak wiesz z własnego doświadczenia, że nie zawsze łatwo jest utrzymać życzliwe, szczere relacje z innymi ludźmi. Często brak Ci czasu, cierpliwości albo wyczucia. Czasem zdarza się, że nieświadomie nadepniesz komuś na odcisk, powiesz coś głupiego albo niefortunnie zażartujesz. To wszystko może pozbawić Cię szans na sukces!
Jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego tak się dzieje, i wydeptać sobie ścieżkę na sam szczyt, sprawdź, jak poprawić swoje relacje z innymi. Ta książka Ci w tym pomoże. Znajdziesz tu konkretne wskazówki dotyczące pielęgnowania autentycznych, owocnych relacji z innymi ludźmi. Dowiesz się, jak ich uważnie obserwować i jak interpretować ich zachowania, jak poprawiać im humor i przedstawiać swoje racje, jak przekonywać ich do Twoich koncepcji i nawiązywać więzi z właściwymi osobami. Odkryjesz, jak działać, gdy pojawia się konflikt, i jak zainspirować ludzi do pomocy przy realizacji Twoich pomysłów. Zdobądź jedenaście kluczowych umiejętności interpersonalnych — nie zawsze intuicyjnych, ale zawsze skutecznych.
Uwaga: to nie jest książka o manipulowaniu ludźmi czy egoistycznym ich wykorzystywaniu! To książka o potężnych możliwościach, tkwiących w szczerym zaangażowaniu w aktywne kształtowanie dobrych relacji z innymi!
„Nie można osiągnąć szczęścia ani sukcesu, żyjąc w próżni”.
Dave Kerpen
Dave Kerpen — jest przedsiębiorcą, mówcą oraz autorem bestsellerów. Jest także twórcą i CEO firmy Likeable Local, tworzącej oprogramowanie dla mediów społecznościowych, prezesem i współtwórcą Likeable Media, firmy wyróżnianej licznymi nagrodami, promującej marki w sieci. Wielokrotnie brał udział w programach CNBC, BBC, „ABC World News Tonight”, „The Early Show” w CBS. Udzielał się również na łamach „New York Timesa”. Występuje jako prelegent na konferencjach organizowanych na całym świecie. Zajrzyj na stronę autora: www.ArtofPeopleBook.com.
„Inteligentna, zabawna i do bólu praktyczna. W świecie, w którym żyjemy w ciągłym biegu, zdobywamy wiedzę techniczną, ale zapominamy o najważniejszym elemencie decydującym o sukcesie: naszej umiejętności kształtowania relacji międzyludzkich i wpływania na innych ludzi. To jest jedna z niewielu książek, która naprawdę zapewnia awans — albo gwarantuje sukces Twojej własnej firmy”.
SHAWN ACHOR, poszukiwacz szczęścia i autor bestsellera „New York Timesa” The Happiness Advantage
„W tej książce znajdziesz świetne podpowiedzi, dzięki którym staniesz się lepszym słuchaczem, twórcą lepszych sieci zawodowych i będziesz lepiej komunikował się z innymi ludźmi — wszystko to potrzebne jest do rozwoju i osiągnięcia sukcesu, o którym marzysz”.
KATE WHITE, była redaktor naczelna „Cosmopolitan” i autorka I Shouldn’t Be Telling You This
Wybrane bestsellery
Onepress - inne książki
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi Dave Kerpen (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.